پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان«شبدیز»از امروز(22 شهریور) به میزبانی کرمانشاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۹۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 13 September 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ؛ کامران رضایی رییس انجمن سینمای جوان کرمانشاه در حاشیه آیین افتتاح این جشنواره که با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان حاضر در این جشنواره بر مزار شهید"فریبرز یزدان شناس" همراه بود، اظهار کرد: کرمانشاه بعد از 22 سال و برای دومین بار میزبان جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره از امروز (22 شهریور) تا 25 شهریور در کرمانشاه و با حضور هنرمندان یازده استان کشور شامل کرمانشاه، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، اردبیل، زنجان، گیلان، همدان، ایلام، قزوین و البرز برگزار می شود.

رضایی تعداد آثار رسیده به جشنواره را 2400 اثر در قالب فیلم و عکس عنوان کرد و افزود: 54 قطعه از عکس‌هایی که به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند در حاشیه جشنواره و در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بخش فیلم نیز 51 فیلم داستانی، 10 فیلم مستند و یازده انیمیشن به بخش نهایی راه پیدا کرده و اکران خواهند شد.

رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه مکان برگزاری جشنواره و اکران فیلم‌ها را نیز تالار انتظار اعلام کرد و یادآور شد: اکران فیلم بعدازظهرها صورت می‌گیرد و صبح‌ها برپایی کارگاه‌های تخصصی از جمله فیلم نامه نویسی و زیبایی شناسی تدوین را داریم.

به گفته رضایی، اختتامیه جشنواره نیز ساعت 16 روز شنبه (25 شهریور) برگزار خواهد شد.
وی از حضور پرنگ هنرمندان کرمانشاه در این جشنواره خبر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار