مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، با اعلام اینکه نذورات مردم کرمانشاه از مرز یک میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان گذشت از رشد ۱۷۴ درصدی ارزش نذورات مردم استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی گزارشی از میزان قربانی و نذورات اهدایی مردم نیکوکار استان در عید قربان امسال ارائه کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش نذورات و قربانی های جمع آوری شده در عید قربان امسال از مرز یک میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان گذشته، گفت: این میزان قربانی و نذورات از ۱۴۰ پایگاه مستقر شده  و دفاتر این نهاد در شهرستان‌ها جمع آوری شده است.

خدرویسی با یادآوری اینکه در عید قربان سال ۹۵ حدود ۴۸۷ میلیون ریال نذورات از مردم خیر کرمانشاه جمع آوری شده، افزود: امسال میزان قربانی و نذورات جمع آوری شده در استان کرمانشاه در مقایسه با عید قربان سال گذشته از رشد ۱۷۴ درصدی برخوردار بوده است.

وی همچنین به آن دسته از کمک های مردمی که در عید سعید قربان به صورت نقد به پایگاه های امداد اهدا شده اشاره کرد و ادامه داد: کمک های اهدای مردم در عید قربان دارای محدودیت شرعی برای مصرف است از این رو این نهاد نذورات نقدی خیران را به گوشت گرم تبدیل و همراه با قربانی های مردم بین خانوارهای نیازمند و محروم در استان توزیع کرده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نذورات و قربانی های مردم استان کرمانشاه در همان روز عید بر اساس اولویت بین خانوارهای نیازمند توزیع شده، ادامه داد: امسال به هر خانوار نیازمند دو کیلوگرم گوشت قربانی اهدا شده است.

خدرویسی ضمن قدردانی از مشارکت خوب مردم خیر استان در عید قربان، ابراز امیدواری کرد: خیران با مشارکت حداکثری در جشن عاطفه های نیز یاری رسان این نهاد برای دستگیری از دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار