مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به آغاز جشن عاطفه ها از امروز(پنجشنبه، 23 شهریور) اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال طی دو مرحله در ۱۵۰۰ پایگاه سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 14 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حسین خدرویسی ، با اشاره به دو مرحله‌ای  شدن جشن عاطفه‌ها گفت: جشن عاطفه های امسال با شعار "مهر در انتظار همدلی" طی دو مرحله برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله نخست این جشن امروز و فردا(۲۳ و ۲۴ شهریور) و مرحله دوم روز چهارشنبه (19 مهرماه) برگزار ‌می‌شود.

خدرویسی از برپایی ۱۵۰۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان در راستای برگزاری این جشن خبر داد و اظهار کرد: این پایگاه‌ها در مرحله نخست طرح در میادین و معابر اصلی، 

پایگاه‌های بسیج، مساجد و همچنین در مصلی های نماز جمعه برپا شده و در مرحله دوم تنها در مراکز علمی و مدارس استان برقرار می‌شود.

این مسئول میزان کمک‌های جمع آوری شده مردمی سال گذشته را 14 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این کمک‌ها که بصورت نقدی و غیرنقدی بوده میان دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

وی یادآور شد: 10 هزار و 400 دانش آموز و 2100 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: پیش بینی می‌شود امسال بیش از 25 میلیارد ریال کمک های مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شود.

خدرویسی تصریح کرد: در نظر داریم امسال برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت بسته فرهنگی شامل کیف و کفش و نوشت افزار به ارزش ۲۰۰ هزار تومان تهیه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مشخص شدن دانش آموزان و دانشجویان دارای اولویت تحت پوشش کمیته امداد، گفت: دفاتر کمیته امداد نیز در روزهای برپایی جشن عاطفه ها پذیرای کمک‌های مردمی خواهند بود.

خدرویسی عنوان کرد: افراد علاقمند به شرکت در جشن عاطفه ها می‌توانند با شماره گیری کد #083*1*8877* بصورت غیرحضوری در این جشن باشکوه شرکت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار