کد خبر: ۴۹۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 16 September 2017
 به گزارش «تابناک یزد»ويژه‌برنامه‌ي «چهارشنبه‌های با نشاط بانوان شهر خورشید» به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداري ميبد و با همكاري اداره ورزش وجوانان این شهرستان با محوريت ورزش‌هاي صبحگاهي در پارک بانوان میبد افتتاح شد.

«حسین فلاح» فرماندار میبد در حاشیه اين مراسم گفت: اجرای برنامه «چهارشنبه‌های با نشاط» که از اين پس هر هفته با همكاري بانوان ميبدي برگزار خواهد شد، اتفاق مباركي است كه منجر به شکل گرفتن نگاه خوبی در جهت توجه مسئولان شهرستان به موضوع بانوان می‌شود.

وی با بيان اين كه خوشبختانه ميبد در زمينه ورزش بانوان با مشكل کمبود فضاهای ورزشی مواجه نيست، اظهار كرد: در بخشنامه‌ای به ادارات اعلام شد که بانوان کارمند می‌توانند یک ساعت از روزهاي چهارشنبه را به امر ورزش اختصاص دهند كه مورد استقبال خوبي نيز قرار گرفت.

فلاح در پايان ابراز اميدواري كرد كه بانوان شهرستان ميبد از اين فرصت مناسب در جهت ارتقاي توانمدي‌هاي خود استفاده كنند و از ظرفیت‌های موجود در اين بخش بهره لازم را بگيرند.

«انسیه  فلاح» نماینده بانوان و نائب‌رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر میبد نیز با اشاره به نشاط و انگیزشی که در اجرای برنامه‌هاي «چهارشنبه با نشاط» وجود دارد، افزود: شوراي اسلامي در نظر دارد كه با همكاري فرمانداری در محلات و نقاط مختلف شهر، مکان‌هایی را براي حضور پر شور و نشاط و فعالیت‌هاي بانوان مهيا سازد.

ياداور مي‌شود؛ برنامه «چهارشنبه‌هاي با نشاط» با محوریت یکی از فعالیت‌های ویژه‌ی بانوان و با همکاری ادرات میبد برگزار مي‌شود و تمامي بانوان و دختران مي‌توانند در برنامه‌اي آن شركت داشته باشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار