رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۱۲ هزار دستگاه خودرو به عنوان سرویس مدارس برای جابجایی ۸۰ هزار دانش آموز در کرمانشاه ساماندهی شده است.
کد خبر: ۴۹۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 16 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،روح‌الله اعظمی ، اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید، ۱۲ هزار دستگاه انواع خودرو به عنوان سرویس مدارس برای جابجایی ۸۰ هزار دانش آموز استان کرمانشاه ساماندهی شده است.

وی ساماندهی سرویس مدارس را از موضوعات مهم در انجمن اولیا و مربیان دانست و گفت: خانواده‌ها، آموزش و پرورش و مسئولان باید در این راستا همراهی و مساعدت داشته باشند.

اعظمی بیان کرد: برای ساماندهی سرویس مدارس در استان، نرخ‌ها و پیمانکاران مجاز تعیین شدند و خودروهای مورد نیاز نیز پیش بینی شده است و ان شاءالله برای روز اول مهر مشکلی به جهت سرویس نداشته باشیم.

وی انجمن اولیا و مربیان را یک نهاد مردمی دانست و گفت: تمام شاخص‌ها و فعالیت‌های این انجمن، با پشتیبانی مردم انجام می‌شود و موضوعاتی مانند آموزش خانواده‌ها، ساماندهی سرویس‌های مدارس و مراکز مشاوره با همکاری اولیا انجام می‌شود.

اعظمی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲ مرکز مشاوره در استان داریم، گفت: در تلاش هستیم تا با حمایت‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان،  مراکز مشاوره در تمام شهرستان‌ها راه اندازی شود.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر امر مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت: استفاده از تخصص و پتانسیل مردمی در این راستا حائز اهمیت است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار