مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال سود سهام عدالت در سه مرحله پرداخت می شود و در مرحله اول که به احتمال زیاد پایان شهریور خواهد بود افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت پرداخت هستند.
کد خبر: ۴۹۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 16 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،علی محمدی افزود: افرادی که زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند چون مشمول تخفیف 50 درصدی سهام عدالت می شوند یک میلیون و 300 هزار ریال تا یک میلیون و 500 هزار ریال سود دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: مابقی افرادی که تخفیف 50 درصدی سهام عدالت ندارند اگر تا پایان سال 95 مابه تفاوت را پرداخت کرده باشند سود سهام عدالت را کامل دریافت می کنند در غیر این صورت فقط سود پنج میلیون ریال که حدود 650 هزار ریال تا 750 هزار ریال می شود را دریافت می کنند.

به گفته محمدی، در استان کرمانشاه حدود یک میلیون و 450 هزار نفر سهام عدالت دارند و افراد باقیمانده در صورت مجوز قانونی مجلس و دستور دولت به سازمان خصوصی سازی سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

وی افزود: سود سهام عدالت در مجموع متعلق به سود 60 شرکت در سال 95 است که بنا به اعلام سازمان خصوصی سازی، تا پایان سال 49 میلیون نفر در سه مرحله آن را دریافت می کنند.

به گفته محمدی، از این 49 میلیون نفر تاکنون حدود 2 میلیون نفر فوت کرده اند و سهام آنها مانند ارث به ورثه تعلق می گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: برای دریافت سهام عدالت باید افراد شماره شبای بانکی خودشان را در سامانه ثبت کرده باشند؛ او افزود: طبق آمار تاکنون فقط 32 میلیون نفر شماره شبای بانکی خودشان را ثبت کرده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار