مديركل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري گفت: مديران استان بايد با نگاه جديد به حل مشكلات باشند و همواره تلاش كنند تا قانون به نفع مردم تفسير شود نه اينكه فقط مدير بخش نامه اي باشند.
کد خبر: ۴۹۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 17 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر شريف خسروي در جلسه اي به منظور بررسي مشكلات زيرساختي چندين شركت سرمايه گذاري در استان كه در سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: مدير بايد تلاش كند تا راه و مسير را براي حل مشكلات پيدا كند نه اينكه فقط به بخش ها نامه ها توجه كند و از رسيدن به مسيري براي حل مشكلات باز بماند.

وي عمران و آباداني استان را در گرو تعيين مسير و نگاهي جديد از سوي مديران برشمرد و گفت: مدير بايد به دنبال همگرايي باشد و با شجاعت و ريسك پذيري قانون را طوري براي مردم تفسير كند كه جامعه به سوي توسعه حركت كند لذا تنها در اين مسير است كه كارآفريني و عمران و آباداني در جامعه محقق مي شود.

خسروي فراهم ساختن زيرساخت هاي لازم براي سرمايه گذاران را از وظايف اصلي مديران برشمرد و گفت: چنانچه در راستاي حل مشكلات و ايجاد زيرساخت هاي لازم براي سرمايه گذاران در استان اقدامات خوب و قابل توجهي صورت گيرد اين مهم منجر به ايجاد انگيزه براي ديگر سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري در استان مي شود لذا نوع برخورد از سوي دستگاه هاي اجرايي بايد طوري باشد تا سرمايه گذار ترغيب به سرمايه گذاري در استان گردد.

در اين جلسه مشكل اجرايي برسر راه چندين طرح و شركت توليدي مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد كه شركت هاي خدمات رسان در جهت حل مشكلات موجود برنامه هاي اجرايي و راهبردي خود را دنبال كنند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار