نادر شیرزادی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه گفت: درحال حاضر پروژه آرشیو الکترونیکی مناطق 4 و 5 شهرداری کرمانشاه با انجام حدود 60 درصد برای منطقه 4 و 100 درصد برای منطقه 5 عملیاتی شده است.
کد خبر: ۴۹۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 18 September 2017
مهندس نادر شیرزادی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:به موازات مناطق ذکر شده آرشیو الکترونیکی مصوبات معاونت شهرسازی شهرداری و سازمان میادین و مشاغل شهری به صورت کامل به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه  یکی از مهمترین و با اهمیت ترین پروژه ها در شهرداری، آرشیو الکترونیکی اسناد و پرونده های آن است، افزود: مهمترین بخش آرشیو الکترونیکی جدای از تصویربرداری از اسناد، استخراج اطلاعات و داده ها و دسته بندی اطلاعات پرونده ها و ورود به سیستم می باشد که در نهایت با استخراج این اطلاعات جستجوی داده ها تسهیل و تسریع می شود.

وی تاکید کرد: ورود اطلاعات اسناد و پرونده های املاک و یکپارچه سازی آن با سیستم های شهرسازی و سیستم اطلاعات مکانی از مهمترین اهداف شهرداری می باشد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه افزود: با توجه به سیستمی بودن اکثر فعالیتهای شهرداری خصوصاً حوزه معاونت شهرسازی و همچنین در تحقق شهرداری الکترونیکی، اجرای آرشیو الکترونیکی یکی از برنامه های اولویت دار این سازمان بوده است.

وی اظهار داشت: امروزه نگهداری از اسناد و مدارک موجود در بایگانی امری دشوار برای مدیران و کارکنان بوده و در ارائه خدمات به ارباب رجوع، مشکل آفرین گردیده است. که در راستای رفع این معضل و عدم نیاز به مراجعه مکرر به پرونده‌ها و اسناد می توان از آرشیو الکترونیکی استفاده نمود.

شیرزادی مهمترین مزایای این سیستم را دسترسی آسان به پرونده‌ها و اسناد بایگانی شده، سرعت دسترسی، عدم استهلاک و محدودیت عمر پرونده‌ها و اسناد، جستجوی سریع وآسان، استفاده همزمان چند کاربر از یک پرونده و امکان اتصال به سیستم یکپارچه شهرسازی، درآمد، نوسازی و املاک عنوان کرد.

مدیرعامل فاوا شهرداری کرمانشاه در پایان با اشاره به پروژه های جدید آرشیو الکترونیکی در دست اجرای این سازمان، گفت: با توجه به موفقیت آمیز بودن پروژه آرشیو الکترونیکی در مکان های انجام گرفته در حال حاضر پروژه مذکور در سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه شروع به کار نموده است وبه زودی در دو منطقه دیگر شروع میشود و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه توانایی انجام و ادامه پروژه را با کسب تجارب بهینه تر از قبل در سایر مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار