رشید جلیلیان در گفتگو با تابناک:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:۱۸۰ فرصت شغلی زودبازده از ابتدای سال ۹۶ تاکنون برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۹۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 18 September 2017
رشید جلیلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک  افزود: استان طی سال گذشته کارنامه درخشانی در بخش جذب اعتبارات به منظور اجرای طرح های شغلی پایدار برای مددجویان به دست آورد گفت: این مهم با همکاری بانک های عامل و دیگردستگاه های اجرایی در استان ممکن شده است.

وی خاطر نشان کرد:حدود دو میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی پنج ماهه امسال برای ایجاد فرصت های شغلی در اختیار مددجویان  اسلام آبادغربی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از میزان تسهیلات اشتغال پرداختی در سال جاری از محل اعتبارات بانک های عامل و مابقی آن از منابع داخلی کمیته امداد تامین و به مددجویان تحت حمایت اعطا شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه تا پایان امسال ۶ میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرای طرح های اشتغال زودبازده برای مددجویان از بانک های عامل این شهرستان جذب می شود تاکید کرد: این میزان اعتبار گامی بلند برای کاهش نرخ بیکاری در منطقه به حساب می آید.
جلیلیان بیان کرد:  هرچند طرح های اشتغال مددجویی با میزان تسهیلات پایین  اجرا می شود اما این طرح ها بیشترین کارآیی و پایداری را در مقایسه با طرح های اجرایی از سوی دیگر  سازمان‌ها و نهادها دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار