رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: نوآموزان کلاس اولی که به هر دلیل در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده اند، می توانند با مراجعه به مدارس برای ثبت نام اولیه برای شرکت در این طرح اقدام کنند.
کد خبر: ۴۹۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 18 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حسین محمدی ، با بیان اینکه سنجش سلامت نوآموزان پایه اول و پیش دبستانی به اتمام رسیده، یادآور شد: کار سنجش سلامت مجدد نوآموزان کلاس اولی جامانده از سنجش از دهم مهرماه تا پانزدهم این ماه و به مدت پنج روز انجام خواهد شد.

محمدی با اشاره به آغاز بکار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی و پیش دبستانی در استان کرمانشاه از۲۰  خرداد اظهار کرد: کار سنجش این نوآموزان تا بیستم شهریور ماه ادامه داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شد ۲۸ هزار و۸۵۳ نوآموز کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان کرمانشاه حضور پیدا کنند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ هزار و ۷۹۶ نفر در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند.

 به گفته محمدی تابستان امسال ۳۲۴۷ نفر از نوآموزان پیش دبستانی نیز در پایگاه‌های سنجش سلامت استان کرمانشاه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه با بیان اینکه تابستان امسال در مجموع بیش از 31 هزار نوآموز کلاس اولی و پیش دبستانی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان کرمانشاه مورد سنجش قرار گرفتند، بیان کرد: از این تعداد ۲۵ هزار و ۷۰۳ نفر به مدارس عادی معرفی شدند و مابقی برای انجام بررسی‌های بیشتر به پایگاه های تخصصی سنجش سلامت ارجاع شدند.

وی اضافه کرد: از مجموعه دانش آموزانی که برای بررسی بیشتر به پایگاه های تخصصی سنجش سلامت ارجاع  شدند، در نهایت ۴۹ دانش آموز تلفیقی فراگیر، ۳۷ دانش آموز کم توان، ۹ دانش آموز دارای مشکل شنوایی و یازده دانش آموز دارای  مشکل بینایی بوده و مابقی نیز برای تحصیل به مدارس عادی معرفی شده اند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه تابستان سال گذشته 28 هزار و 444 نوآموز کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان کرمانشاه حضور پیدا کردند، بیان کرد: سال گذشته همچنین 1800 نوآموز پیش دبستانی نیز در طرح سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با یادآوری اینکه نوآموزان پیش دبستانی که تابستان سال گذشته در پایگاه‌های سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند دیگر نیاز به حضور و ارزیابی مجدد ندارند.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار