حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طبق آحرین آمار این نهاد حمایت از ۶۸ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۷۰ هزار نفر در استان را برعهده دارد،که ۹۱ هزار نفر از این جمعیت حمایتی را بانوان و دختران تشکیل می دهند.
کد خبر: ۴۹۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 20 September 2017
حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک،افزود:۱۸ هزار نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از ازدواج و تشکیل زندگی بازمانده اندو همچنین آمارها حاکی از آن است که سرپرستی ۴۰ هزار خانوار را بانوان برعهده دارند که به دلایل طلاق، فوت، متارکه و زندانی شدن سرپرست تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد:کمیته امداد با توجه به جمعیت بالای بانوان مددجو تمهیدات ویژه ای را برای حمایت از این مددجویان وخانوارهای آنها در نظر گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون ۱۶۰مددکار در استان رسیدگی به پرونده های مددجویی خانوارهای تحت حمایت را برعهده دارند،و۳۲ مددکار و ۱۵ مشاور شاغل در کمیته امداد استان کرمانشاه بانو هستند که وظیفه این مددکاران ارائه مشاوره ها و رسیدگی به پرونده های مددجویی بانوان سرپرست خانوار است.

حسین خدرویسی اظهار داشت:هریک از مددکاران کمیته امداد استان کرمانشاه به طور میانگین پیگیری پرونده ۴۵۲ خانوار مددجو را برعهده دارد، وتسهیل در مددرسانی و ارائه خدمت مطلوب به زنان سرپرست خانوار از اصلی ترین دلایل پیگیری پرونده خانوارهای دارای سرپرست زن توسط بانوان مددکار است.
وی تاکید کرد: هدف تمامی مددکاران از پیگیری و حل مشکلات خانوارهای تحت حمایت این نهاد توانمندی، خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار برای این خانوارها است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار