فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ما در مقابل ظلم می‌ایستیم و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر موجب پیش برندگی ما می‌شود.
کد خبر: ۴۹۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 21 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سردار بهمن ریحانی، اظهار داشت: برنامه‌های بسیاری به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه در نظر گرفته شده است که در این هفته با‌شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حرکت امام حسین براساس امر به معروف نهی از منکر بود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری موضوع آتش به اختیار را مطرح کردند که در واقع یعنی هر کسی به تکلیف خود عمل کند و همان امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) زنده بودن اسلام را براساس قیام عاشورا بیان کردند، افزود: انقلاب اسلامی نیز بر مبنای قیام عاشورا شکل گرفت و این نشان دهنده این است که ما در مقابل ظلم می‌ایستیم و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر موجب پیش برندگی ما می‌شود.

ریحانی تصریح کرد: امروز همه واجبات ما براساس امر و نهی دینی است، امام علی(ع) همه واجبات و خوبی‌های در دین را در مقابل امر و نهی دینی همچون قطره در مقابل آب‌های دنیا می‌داند.

این مسؤول با بیان اینکه اقدامات خوبی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه انجام گرفته است، ادامه داد: امر و نهی دینی برای دفاع از هویت خویش مقابل نقشه‌های دشمنان است.

وی اعتقادات محکم را راهکار بسیار مناسبی در مقابل تهدیدات فضای مجازی و تجهیزات دشمن دانست و گفت: امروزه می‌بینیم پرورش جوانانی معتقد بر مبنای آموزه‌های دینی نتیجه پرافتخاری همچون مدافعان حرم دارد و ما براساس الگوگیری از امام حسین(ع) مرعوب نمی‌شویم، حرکت می‌کنیم و پیروز هستیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار