رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان کرمانشاه گفت: دانشجویان جدیدالورود و مشغول به تحصیل برای سال تحصیلی جدید هیچ محدودیتی برای جابه‌جایی ندارند.
کد خبر: ۴۹۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 23 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،بهمن سعیدی‌پور ، اظهار داشت: قبولی فرزندان و محل تحصیل آن‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید همواره یکی ازدغدغه‌های والدین است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان کرمانشاه با بیان اینکه در این زمینه برای رفاه حال دانشجویان تمهیداتی در نظر گرفته شده است، گفت: دانشگاه پیام‌نور استان بدون هیچ گونه محدودیتی با تمامی نقل و انتقالات دانشجویان موافقت می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر دانشجویی در دوره کارشناسی در مراکز یا واحدی مشکل جابه‌جایی داشت می‌تواند بلافاصله به دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه واقع درباغ‌نی مراجعه کند و بدون هیچ محدودیتی جابه‌جا شود.

سعیدی‌پور از دانشجویان جدیدالورود خواست برای انتقالی حتما به مرکز مبدا(جایی که قبول شدند) مراجعه کرده و فرم نقل و انتقالات را پر کنند و ادامه داد: برای ورودی‌های جدید نیز که محل سکونت و محل تدریس یکی نیست حتما ثبت‌نام اینترنتی انجام دهند ولی انتخاب واحد نکنند و به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

این مسؤول اضافه کرد: هم‌اکنون 14 مرکز پیام نور در استان وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار