مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی در حوزه رفاه اجتماعی با رویکرد نقد عوامل اثرگذار در ایجاد فقر خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 23 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،دادود یاوری ، از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی در حوزه رفاه اجتماعی با رویکرد نقد عوامل اثرگذار در ایجاد فقر خبر داد.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به محورهای این جشنواره، اضافه کرد: بیکاری‌(تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری)، اعتیاد(تاثیر فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن بر خانواده)، طلاق(تاثیر فقر در افزایش آمار طلاق)، حاشیه نشینی(تاثیر فقر در افزایش حاشیه‌نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستاها به شهرها)، زنان(تاثیر فقر در زندگی زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست)، کودکان کار(تاثیر فقر در افزایش آمار کودکان کار، معلولیت(تاثیر فقر در افزایش آمار معلولان)، سیاست‌های اجرایی‌(نقد اجرای سیاست‌های غلط در حوزه فقرزدایی) هشت محور این جشنواره است.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند اصل آثار انتشار یافته خود را در سال ۱۳۹۵(به همراه فایل word) به ضمیمه فرم شرکت در جشنواره تا پایان وقت اداری روز ۱۰ مهرماه برای شرکت در بخش انتخاب آثار به نشانی poverty.journalismfestival.com ارسال کنند.

یاوری سایت www.iaocsc.ir و شماره ۰۲۱- ۸۸۸۵۱۷۰۸۲ داخلی ۳۱۲ را به عنوان کانال‌های ارتباطی این دبیرخانه برای دریافت فرم شرکت و کسب اطلاعات بیشتر اعلام کرد.

این مسؤول در پایان، گفت: معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات مراسم اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان را همزمان با روز جهانی فقرزدایی در ۲۵ مهرماه برگزار می‌کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار