فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: با اقدامات اطلاعاتی یک باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی متلاشی و مقادیری مواد مخدر و نیز پیش ساز شیشه کشف شد.
کد خبر: ۴۹۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 23 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهروز فخری" گفت: با کار اطلاعاتی شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های پلیسی، باند تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که در پوشش ساخت گنبد و گلدسته فعالیت می کرد، شناسایی و با مجوز قضائی سرشبکه اصلی و یک نفر از اعضای باند، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات بالغ بر 700 گرم شیشه، افزون بر 50 لیتر مواد اولیه تولید و نیز تجهیزات تولید شیشه از این باند کشف شد. 

سرهنگ فخری تصریح کرد: با بررسی های اطلاعاتی مشخص شد که این باند مواد اولیه تولید را از طریق کشورهای همجوار و یکی از شهرستان های مرزی غربی کشور وارد می کنند، لذا در این راستا تمامی عوامل و رابطان این باند شناسایی و دستگیری آن ها به جد در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ فخری در پایان ضمن تقدیر از مشارکت مردم در تولید و استمرار امنیت، عنوان کرد: امروز یکی از بزرگترین آسیبب های اجتماعی و حتی تهدیدات این عرصه، افزایش نرخ اعتیاد، مخصوصاً اعتیاد به مواد صنعتی در بین جوانان است، لذا نیروی انتظامی با درک این واقعیت تمرکز جدی خود را بر مقابله و مبارزه با تولید، توزیع و قاچاق مواد مخدر نهاده و موید این مدعا تقدیم هزاران شهید گلگون کفن در این مسیر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار