مسؤول جدید بهداشت و درمان موسسه درمان بسیج کرمانشاه با بیان اینکه بازنشستگی برای بسیجی معنا ندارد، گفت: قبل از اینکه پاسدار باشم، بسیجی هستم.
کد خبر: ۴۹۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 23 September 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل از فارس از، سید‌جلیل ابراهیم‌منش در مراسم تکریم و معارفه مسؤول بهداشت و درمان موسسه درمان بسیج کرمانشاه که با حضور مسؤولان موسسه درمان کشور پیش از ظهر امروز در سالن شهید رسولی مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: قبل از اینکه پاسدار باشم، بسیجی هستم.

مسؤول جدید بهداشت و درمان موسسه درمان بسیج کرمانشاه با بیان اینکه بازنشستگی برای بسیجی معنا ندارد، گفت: بعد از 30 سال خدمت، خدمت دوم بنده شروع می‌شود.

وی با ابراز خوشحالی از خدمت‌کردن به مردم، افزود: امیدوارم این اطمینانی را که به من حاصل شده در خدمت مردم باشم را بتوانیم به نحو احسن انجام دهم و به آن هداف لازم دست پیدا کنیم‌.

ابراهیم‌منش با آرزوی توفیق و بهروزی برای مسؤول سابق بهداشت و درمان موسسه درمان بسیج کرمانشاه(محمد مقصودی) خود را سال‌ها سرباز وی دانست و تصریح کرد: مجموعه 
همکاران موسسه تامین درمان بسیجیان همچون سرپرست سابق همکاری لازم را به من هم داشته باشند و مرا به عنوان همکار و خادم مردم پذیرا باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار