معاون استاندار همدان با بیان اینکه نگرش‌ها در حوزه آموزش و پرورش استثنایی تغییر کند گفت: در بحث آموزش استثنایی مشکل کمبود سرمایه، پول و اعتبار وجود ندارد.
کد خبر: ۴۹۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 24 September 2017
معاون استاندار همدان با بیان اینکه نگرش‌ها در حوزه آموزش و پرورش استثنایی تغییر کند گفت: در بحث آموزش استثنایی مشکل کمبود سرمایه، پول و اعتبار وجود ندارد.

به گزارش تسنیم محمد ابراهیم الهی تبار در آئین بازگشایی مدارس استثنایی استان همدان اظهار داشت: تقارن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، هفته دفاع مقدس و آغاز فصل بهار تعلیم و تربیت یادآور تلاشهای مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که با تأسی از فرهنگ عاشورایی صورت پذیرفت.

الهی تبار تصریح کرد: مردان و شیر زنان ایران زمین با رشادت و جانفشانی که متأثر از فرهنگ عاشورایی و حسینی بود، برای دفاع از آرمان‌های خود به جبهه‌های نبرد رفتند و شاهکارهای بی‌نظیری را به منصه ظهور رساندند.

وی افزود: زمانی که ما تاریخ عاشورا را نگاه می‌کنیم و به تعبیر زیبای حضر زینب (س) از واقعه عاشورا بر می‌خوریم که در مقابل سئوال ابن زیاد می‌فرمایند، من هرچه دیدم زیبایی بود که در دوران دفاع مقدس این زیبایی‌ها برای ما نیز قابل فهم و درک شد.

وی با اشاره به این که اول مهر،نخستین روز ساختن انسانهایی است که فردای این سرزمین و تاریخ را رقم می‌زنند،گفت: امروز را باید گرامی بداریم چرا که آینده ایران و تاریخ بشریت را این دانش آموزان، دبیران و فرهنگیان شکل می‌دهند.

الهی تبار ضمن تشکر از خانم دکتر قربانیان مدیر محترم آموزش و پرورش استثنائی استان همدان ابراز کرد: ایشان با تلاش و پیگیری مضاعف امکانات بی نظیری را در عرصه آموزش و پرورش استان فراهم آوردند و این جای قدردانی دارد.

وی عنوان کرد: در بحث آموزش استثنایی مشکل کمبود سرمایه، پول و اعتبار وجود ندارد و مشکلی که وجود دارد در نگرش‌ها و بینش‌هاست که باید تغییر پیدا کند تا همه مسیرها هموار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان کرد: اگر هر مدیری نگرش و بینش مثبتی نسبت به قشر توان‌یاب جامعه داشته باشد، مطمئنا ثمره آن را در حوزه آموزش و پرورش، شهرسازی و حتی ساختمان‌سازی نظاره‌گر هستیم.

وی ضمن اشاره به منشور حقوق شهروندی که از سوی ریاست محترم جمهوری ارائه شده است، بیان کرد: حقوق شهروندی یک مطالبه گری برای تمام اقشار جامعه است و همه افراد جامعه باید با حق و حقوق شهروندی آشنا باشند.

الهی تبار گفت: امیدوارم با برنامه ریزی مناسب و مثمر ثمری که در آموزش و پرورش استان شاهد هستیم، بتوانیم از نقطه نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بهترین‌ها را برای دانش آموزان و به خصوص دانش آموزان استثنایی فراهم کنیم و محیطی را برای این عزیزان ایجاد کنیم تا ایشان نیز بتوانند از حق و حقوق آموزشی و پژوهشی به نحو احسنت برخوردار شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار