نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:خانواده های سعی کنند بزرگترهای خود را در مراکز سالمندان قرار ندهند، چراکه انها به عاطفه و مهر و محبت فرزندان نیازمندند.
کد خبر: ۵۰۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 05 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به همراه مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان به مناسبت هفته سالمندان از دو مرکز نگهداری مراقبتی«ارم» و «مادر» بازدید کردند.

آیت الله علما در این بازدید اظهار کرد: امروز به مناسبت روز سالمندان بازدیدی از تعداد 200 نفر از سالمندان در مراکز داشتیم که از خدمات ارائه شده رضایت داشتند.

وی با بیان اینکه فرزندان سعی کنند تا آنجایی که می تواند به وظایف خود در قبال پدرو مادر عمل کنند، ابراز کرد: در روایات متعدد داریم که خدمت به پدرو مادر اجر عظیمی دارد.

به گفته آیت الله علما، خدمت به پدر و مادر موجب طول عمر و برکت در زندگی افراد می شود و هرچند  ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما در زندگی افراد برکت می آورد.

این مسئول از کارکنان فعال در مراکز سالمندان و مدیرکل بهزیستی استان به دلیل ارائه خدمات مطلوب به سالمندان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: بیش از 165 هزار سالمند در استان کرمانشاه وجود دارد و کرمانشاه دوازدهمین استان از لحظه داشتن تعداد سالمندان است.

وی بیان داشت: نرخ رشد سالمندی در استان 8.5 درصد است و در شهرستان کرمانشاه سه مرکز مراقبتی-توانبخشی سالمندان، یک مرکز جامع توانبخشی سالمندان شامل(خدمات مراقبتی و ویزیت در منزل)، سه مرکز روزانه آموزشی-توانبخشی داریم و در شهرستان اسلام آبادغرب نیز یک مرکز آموزشی توانبخشی داریم و سالمندان از سن 60 سالگی به بالا در مراکز ما پذیرش می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از توسعه بنیاد فرزانگان در راستای استفاده از ظرفیت سالمندان فرهیخته و نخبه خبر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار