مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی استان البرزگفت: ۳۰ ناظر شرعی در کشتارگاه‌های استان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 08 October 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام‌والمسلمین طبرسی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح یکشنبه برگزار شد، بابیان اینکه ۳۰ ناظر شرعی در کشتارگاه‌های استان البرز فعالیت دارند، ادامه داد: این اقدام برای عرضه فراورده گوشتی با نظارت کامل شرعی انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه خوشبختانه برنامه‌های مذکور در تمام ایام سال مستمر است، گفت: شایعاتی مبنی بر عدم رعایت موازین شرعی در کشتارگاه‌های استان مطرح‌شده که این موضوع  به‌طورقطع رد می‌شود چراکه نظارت کاملی در این بخش صورت می‌گیرد.

در ادامه محمود متمنی،  رئیس نظام دامپزشکی استان البرز گفت: سازمان نظام به دامپزشکی به‌عنوان سازمان غیردولتی مستقل و مردم‌نهاد در سال ۷۰ شکل گرفت که متولی بخش غیردولتی و حمایت‌کننده سیاست‌های بخش دولتی است.

وی بابیان اینکه این سازمان سلامت دام، فراورده‌های دامی، تأمین امنیت و ارتقا بهداشت عمومی را بر عهده دارد، افزود: از ۳۶ هزار عضو سازمان نظام دامپزشکی کشور در حال حاضر ۶۵۳ نفر در استان البرز عضو این سازمان هستند.

متمنی بیان کرد: جامعه هدف این سازمان اعضای نظام و بهره‌برداران هستند، رسیدگی به امور صنفی و سازمان‌دهی اعضای سازمان ازجمله اقداماتی است که انجام می‌گیرد.

رئیس نظام دامپزشکی استان البرز بابیان اینکه این نهاد هماهنگی بین شاغلان بخش خصوصی و دولتی را بر عهده دارد، تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در سطح شهر از دیگر وظایف سازمان محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه نظام دامپزشکی استان البرز در دی‌ماه سال ۹۳ تشکیل شد، گفت: البرز  ازنظر تمرکز واحدهای دامی از ظرفیت بالایی برخوردار است.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار