طی یک نظرسنجی یکساله از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان در کانال خبری آوای زاگرس که میتوان گفت مرجع کامل اخبار رسمی استان کرمانشاه است شهاب نادری به عنوان موفق ترین نماینده استان شناخته شد.
کد خبر: ۵۰۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 08 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،ضمن درج اسامی تمامی نمایندگان محترم برای این نظرسنجی، بیشترین رای را در بین نمایندگان استان در این نظرسنجی متعلق به آقای شهاب نادری نماینده محترم اورامانات   ۱۸% از کل آرا را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش ،شهاب نادری ازجمله نمایندگان فعال و دلسوزی است توانسته در طول خدمت خود به اورامانات تغییر و تحولات زیادی را رقم بزند.

این امر اقرار و تعریف و تمجید نیست و همانگونه که در نظرسنجی نمایان است، مردم نیز این اقدامات و تغییرات را به خوبی حس کرده اند و از بین سایر نمایندگان محترم استان، ایشان را برگزیده اند .

نادری اخیرا با دعوت از کمسیون اقتصادی مجلس سعی در جذب سرمایه‌گذار برای استان دارد که قطعاً در ماه های آینده شاهد تغییرات مثبت اقتصادی در استان خواهیم بود .

از این نظرسنجی که با رای مستقیم مردم ارتباط دارد و توسط ربات های خود تلگرام انجام شد که مطلقاً راهی برای دستکاری و دخیل بودن در تعداد آرا وجود ندارد، میتوان نتیجه گرفت که نمایندگان محترم باید کمی تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف استان و کسب حداکثری رضایت مردم حوزه خود بیشتر کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار