سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران گفت: متأسفانه به دلیل نبود اسپانسر تیم کبدی کرمانشاه از حضور در لیگ برتر انصراف داد و بازیکنان نیز به تیم‌های استان‌های دیگر پیوستند.
کد خبر: ۵۰۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 08 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،سید مسلم امیری، اظهار داشت: متاسفانه تیم‌های کبدی آقایان و بانوان کرمانشاه به‌دلیل نداشتن اسپانسر و بودجه مالی از حضور در مسابقات لیگ برتر انصراف دادند.

 وی بیان کرد: تیم کبدی بانوان کرمانشاه، در سال گذشته به مقام سوم کشور رسید همچنین تیم آقایان هم سال گذشته در مرحله اول لیگ اول شد و بعنوان سرگروه به جمع ۸ تیم برتر لیگ رسید که بدلیل نبود بودجه امسال از حضور در لیگ انصراف داد و تیم بانوان و آقایان به دسته یک سقوط کردند.

امیری افزود: عدم حضور تیم‌های کبدی کرمانشاه در لیگ برتر امسال در حالیست که بازیکنان برتر برای بازی های آسیایی و جهانی از میان همین بازیکنان لیگ برتر انتخاب می‌شوند و شرایط امسال ضربه بدی به تیم کرمانشاه و بازیکنای تیم وارد میکند و از دعوت به اردوی تیم ملی  باز می مانند.

وی گفت: بازیکنان تیم کبدی کرمانشاه تا به امروز منتظر بودن که برای تیم کرمانشاه بدون هیچ چشم داشتی بازی کنند و علت آن تعصب به شهر و تیم شهرشان بود اما امروز با خبر شدیم که با تلاشهای فراوانی که رئیس هیئت آقای صیدی برای جذب اسپانسر انجام دادند اما به نتیجه نرسیده و مجبور به انصراف شدیم و بازیکنان کرمانشاه به تیم های دیگر با قرارداد مالی می‌پیوندند.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران بیان کرد: محمد قربانی و محمد نصرتی دو بازیکن خوب کرمانشاه و تیم ملی به تیم گرگان پیوستند،  صابر فرهادی کاپیتان تیم ملی جوانان و علی کهریزی بازیکن ملی پوش کرمانشاهی نیز به تیم اهواز می‌پیوندند.

وی عنوان کرد: آقای مختار صیدی و مدیر کل ورزش و جوانان آقای حسینی تلاش‌های زیادی برای جذب اسپانسر انجام دادند اما متاسفانه بی نتیجه ماند و تیم انصراف داد که جا داره از این دو عزیز هم تشکر نماییم و امیدوارم در سال‌های آینده شرکت‌ها و اداراتی که توان سرمایه گذاری دارند حمایت کنند این تیم شایسته لیگ برتری بود با انصراف تیم کبدی، در حال حاضر فقط تیم بدمینتون و سپک تاکرا را در لیگ داریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار