مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه ایمنی زائران اربعین حسینی در اولویت کاری این ادره‌کل قرار دارد، گفت: بزرگراه کربلا محور اسلام‌آباد‌غرب- سرپل‌ذهاب به طول 80 کیلومتر قبل از سفر زائران تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 09 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، مسعود شریفی در نشست با مجموعه ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل شهرسازی استان کرمانشاه که صبح امروز در محل این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: امسال تردد زائران و عاشقان ابا‌عبدالله الحسین(ع) در مراسم با شکوه پیاده‌روی اربعین از طریق مرزخسروی نیز انجام می‌شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بر تکمیل هر چه سریع‌تر بزرگراه کربلا محور اسلام‌آباد‌غرب- سرپل‌ذهاب به طول 80 کیلومتر تاکید کرد و افزود: این محور قبل از سفر زائران با رعایت مسائل ایمنی عملیات اجرایی باید تکمیل شود.

وی به زیر بار ترافیک رفتن سه کیلومتر از قطعه هفت ورودی شهر سرپل‌ذهاب و باند دوم کنارگذر شهر کرند‌غرب به طول 6 کیلومتر در شهریورماه اشاره و بیان کرد: نیوجرسی برای جداسازی باند رفت و برگشت قطعاتی از بزرگراه کربلا که به تازگی به بهره‌برداری رسیده، باید نصب شود.

این مسؤول با بیان اینکه ایمنی زائران در اولویت کاری ادره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه قرار دارد، یادآور شد: سفر زیارتی امسال باید ایمن‌تر از هر سال برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار