شهردار کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی با مدیران شهرداری تهران پیرامون خدمت‌رسانی به زوار اربعین، گفت: این برنامه طی 2 روز کاری انجام گرفت که جلسات متعددی برای اتخاذ تصمیمات مناسب تدارک دیده شد.
کد خبر: ۵۰۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 10 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  فارس،آرش رضایی از برگزاری یک جلسه کارشناسی با عنوان نشست هم‌اندیشی مدیران شهری پیرامون خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: این برنامه طی 2 روز کاری انجام گرفت که جلسات متعددی برای اتخاذ تصمیمات مناسب تدارک دیده شد.

شهردار کرمانشاه با تصریح بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای میزبانی شایسته و پذیرایی مطلوب از زوار اربعین با تمام توان در حال انجام است، ادامه داد: ازئ جمله نشست‌های برگزار شده می‌توان به جلساتی با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیران سازمان‌های آتش‌نشانی، خدمات ایمنی، اتوبوس‌رانی و شهرداری منطقه 14 تهران اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران طی مراسم اربعین سال گذشته خدمات‌رسانی گسترده‌ای به زوار اربعین داشته است و تجارب مدیران این حوزه بسیار بر کیفیت و نحوه ارائه خدمات شهرداری کرمانشاه در مراسم اربعین امسال اثرگذار خواهد بود، گفت: تدابیر لازم در راستای  جذب و جلب کمک‌های بیشتر و ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی اتخاذ شده است.

رضایی به برگزاری جلسه‌ای برای جمع‌بندی مباحث مطرح شده با حضور مجتبی نیک‌کردار معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه و به میزبانی شهرداری منطقه 14 تهران اشاره کرد و متذکر شد: بسیج امکانات و هم‌افزایی نهادهای مختلف می‌تواند موجب افزایش میزان و کیفیت خدمات ارائه شده به زوار اربعین حسینی شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه خدمات در نظر گرفته شده برای ارائه به زوار اربعین در بخش‌های مختلفی وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه مدیران و کارکنان شهرداری کرمانشاه عزم خود را برای خدمت در مسیر نوکری اهل بیت عصمت و طهارت جزم کرده‌اند که این عشق و ارادت مردمان این دیار ریشه در میهمان‌نوازی گذشتگان ما در استقبال و خدمت به زوار عتبات‌عالیات دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار