مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت:در سطح استان2 هزار و 273 مدرسه با 10 هزار و 798 کلاس درس به سیستم گرمایشی ایمن و استاندارد شدند.
کد خبر: ۵۰۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 11 October 2017
مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: این تعداد کلاس درس به سیستم حرارت مرکزی (پکیج، رادیاتور، موتورخانه) و همچنین بخاری تابشی و برقی تجهیز شده اند.

وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز 10 هزار و 798 کلاس درس به سیستم گرمایشی ایمن و استاندارد که بخش عمده ای از آن ها در محیط شهری قرار دارد، بالغ بر 279 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: این تعداد مدرسه و کلاس درس از سال 1392 تا پایان شهریور 96 مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شدند و تقریبا همه کار در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

نظری اظهار داشت: 2 هزار و 500 کلاس درس دیگر به استانداردسازی سیستم های گرمایشی یا شوفاژ نیاز دارند و برای انجام این کار بهاعتباری در حدود 150 میلیارد ریال نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 97 کار ایمن سازی این تعداد مدرسه در استان به پایان می رسد.

نظری در ادامه با اعلام اینکه هم اکنون هیچ بخاری غیراستانداری در استان وجود ندارد، گفت: بخاری های موجود در مدارس روستایی، نفتی- کاربراتوری و کاملا استاندارد هستند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه تاکید کرد: استفاده از بخاری گازی در تمام مدارس دولتی و غیردولتی ممنوع است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار