حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:18 هزار نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از ازدواج و تشکیل زندگی بازمانده اند.
کد خبر: ۵۰۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 12 October 2017
حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:از 68 هزار خانوار  تحت حمایت کمیته امداد با جمعیتی بیش از 170 هزار نفر 91هزار نفر از این جمعیت حمایتی را بانوان و دختران تشکیل می دهند.

وی خاطر نشان کرد:40 هزار خانوار را بانوان برعهده دارند که به دلایل طلاق، فوت، متارکه و زندانی شدن سرپرست تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت حمایتی کمیته امداد استان کرمانشاه نشانگر شکننده بودن وضعیت فقر در استان است، تاکید کرد: کمیته امداد با توجه به جمعیت بالای بانوان مددجو تمهیدات ویژه ای را برای حمایت از این مددجویان وخانوارهای آنها در نظر گرفته است.

خدر ویسی تصریح کرد: هم اکنون 160مددکار در استان رسیدگی به پرونده های مددجویی خانوارهای تحت حمایت را برعهده دارند، و 32مددکار و15 مشاور شاغل در کمیته امداد استان کرمانشاه بانو هستند که وظیفه این مددکاران ارائه مشاوره ها و رسیدگی به پرونده های مددجویی بانوان سرپرست خانوار است.

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هریک از مددکاران کمیته امداد استان کرمانشاه به طور میانگین پیگیری پرونده ۴۵۲ خانوار مددجو را برعهده دارد، عنوان کرد: تسهیل در مددرسانی و ارائه خدمت مطلوب به زنان سرپرست خانوار از اصلی ترین دلایل پیگیری پرونده خانوارهای دارای سرپرست زن توسط بانوان مددکار است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار