مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اجرای شبکه فاضلاب و استقرار تانکرهای سیار و ثابت آبرسانی در مسیرهای تردد زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 16 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،علیرضا تخت شاهی، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از دستگاههای پیشتاز در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در ایام اربعین است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در تشریح اقدامات شرکت آبفای استان در ایام اربعین گفت: در گام نخست تشکیل ستاد اربعین در شرکت آبفا انجام شد و فعالیت‌های زیرساختی در دستور کار قرار گرفت.

تخت شاهی تأمین آب و آبرسانی به اردوگاه‌ها، موکبها و پارکینگ‌های در نظر گرفته شده برای زائران را از مهم‌ترین اقدامات شرکت آبفا دانست و افزود: اجرای شبکه فاضلاب و استقرار تانکرهای سیار آبرسانی نیز از دیگر اقدامات است.

وی از اعزام و استقرار تانکرهای ثابت آب در مسیرهای تردد زائران اربعین خبر داد و افزود: از استان‌های همجوار شامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان کردستان و کرمانشاه در ارائه زیرساخت و خدمات رسانی به زوار کمک گرفتیم.

تخت شاهی با اشاره به اینکه ستادی برای مجموعه وزارت نیرو به منظور پشتیبانی و خدمات رسانی در شهرستان قصرشیرین ایجاد و مستقر شده است، گفت: شرکت آبفا به طور مستمر در ستاد اربعین استان حضور فعال داشته است.

 وی همچنین به حضور میدانی نیروهای شرکت آبفای استان در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین برای انجام زیر ساخت‌ها اشاره کرد و گفت: تأمین ماشین آلات سبک و سنگین برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شرکت آبفای استان در بخش آب و فاضلاب است.

تخت شاهی در پایان خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام را مایه عزت و افتخار دانست و گفت: اربعین فرصتی برای نشان دادن اقتدار و عظمت مسلمانان جهان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار