رئیس خانه مطبوعات استان ایلام از برگزاری نخستین سوگواره منطقه‌ای با حضور صحاب رسانه‌ استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان با «اربعین در آینه‌ی رسانه» به میزبانی ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 18 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،«عبدالحمید کرمی» ، با بیان اینکه رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری، نوشتاری، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی نقش مهمی در انعکاس رویداد بزرگ فرهنگی اربعین در کشور و جهان دارند، افزود: بحث اربعین حسینی فرصت تاریخی است که خداوند متعال به استان ایلام ارزانی داشته است و مشمول حال همه شده و امید است که به ‌عنوان اصحاب رسانه استان بتوانیم دین و وظیفه تاریخی خود را به ‌خوبی ادا کنیم .

کرمی با اشاره به اینکه در راستای این امر مهم باید تا جایی که بتوانیم پیوست فرهنگی اربعین را مدنظر داشته باشیم، تصریح کرد: معتقدیم هر اقدامی که با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی همراه نباشد به‌طورقطع کار ناقصی خواهد بود و خانه مطبوعات استان چند سالی است که دغدغه این موضوع را داشته و برنامه‌هایی در این زمینه اجرا کرده است .


وی ادامه داد: تعاملات خوبی با اصحاب رسانه استان در سال‌های گذشته انجام شده و امسال در نظر داریم که حضور پررنگ‌تری و پرثمرتری داشته باشیم و استان ایلام در سال جاری میزبان برگزاری نخستین سوگواره منطقه‌ای اربعین در آینه رسانه ویژه استان‌های میزبان زوار حسینی در این ایام است .

رئیس خانه مطبوعات ایلام یادآور شد: فراخوان این سوگواره آماده ‌شده و عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای خبرگزاری‌ها، مطبوعات محلی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان می‌توانند با ارسال اثر در این سوگواره شرکت و نسبت به ارسال آثار خود در بخش‌های مقاله، سرمقاله، یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه و گفتگو، تیر، عکس و طرح اقدام کنند .

کرمی موضوعات این سوگواره را اربعین و امنیت و توسعه پایدار منطقه، اربعین، عزت طلبی و آزادی‌خواهی، اربعین و انسجام اسلامی، اربعین و فرهنگ ایثار و شهادت و اربعین و ردشگری مذهبی عنوان و خاطرنشان کرد: آثار ارسالی خبرنگاران باید در رسانه‌ها منتشر و مربوط به دوره زمانی اول مهرماه 95 تا آذرماه 96 بوده و آیین اختتامیه این سوگواره و تجلیل 
از برگزیدگان در دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
 
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار