کامیار جمشیدی در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:هفتمین کاروان زیارتی به عتبات عالیات همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه محرم است که این کاروان متشکل از 40 بانوی سرپرست خانوار موفق در ایجاد فرصت‌های شغلی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیت فرزندان بوده است.
کد خبر: ۵۱۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 19 October 2017
کامیار جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:245 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در قالب هفت کاروان زیارتی از ابتدای سال جاری تاکنون به عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند.


 وی خاطر نشان کرد: مددجویان تحت حمایت در قالب طرح شوق زیارت به اماکن زیارتی اعزام می‌شوند، و طرح شوق زیارت با مشارکت و کمک‌های خیران نیک‌اندیش و باهدف اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در طرح شوق زیارت برای اعزام به سفرهای معنوی در اولویت قرار می‌گیرند.

جمشیدی  اظهار داشت:362 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در مراسم پیاده‌روی اربعین سال گذشته به کربلای معلی اعزام شدند که امیدواریم امسال آمار مددجویان در پیاده‌روی اربعین به حدود دو برابر سال گذشته افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: نیکوکاران برای مشارکت در اعزام آن دسته از مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند می‌توانند در طرح شوق زیارت شرکت کنند، و خیران برای مشارکت در این طرح حسنه می‌توانند به آدرس الکترونیکی shogheziarat.ir  و یا دفاتر این نهاد مراجعه  و به هر میزان که بخواهند کمک‌های خود را برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس و کربلای معلی اهدا می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار