سید احسان احسانی در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: مجتمع فیروزه کرمانشاه هیچگونه توجیه اقتصادی ندارد و در محله قدیمی شهرایجاد شده و کاربرد و قابلیت تجاری ندارد، ودر حال حاضر مجتمع‌های اطرف این پروژه نیز هیچگونه رونقی ندارند .
کد خبر: ۵۱۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 19 October 2017
سید احسان احسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:متاسفانه از روز اول بدون مطالعه و در نظر گرفتن توجیه اقتصادی، تعدادی املاک برای احداث مجتمع تجاری فیروزه تملک کردند و این پروژه را به یک اسکلت تبدیل نمودند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۵ سال از شروع پروژه مجتمع فیروزه می‌گذرد، و اسکلت این پروژه نیمه کاره است و به طور کامل اجرا نشده اما متاسفانه سالهاست که برای این پروژه پول خرج می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری و سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمانشاه میلیاردها تومان بابت پروژه مجتمع تجاری فیروزه به بانکها مقروض‌ است و این در حالی ایست که  این پروژه هیچگونه سودهی برای شهرداری نداشته و شهرداری کرمانشاه میلیاردها تومان به بانک بدهکار است و املاک شهرداری را به عنوان ضمانت در بانک قرار داده‌اند.

احسانی اظهار داشت:بنده به عنوان نماینده مردم در شورای شهر از آقای استاندار تقاضا دارم که یک تیم کارشناسی مجرب و بی‌طرف که هیچ نفع و سودی در این پروژه ندارند را مامور بررسی وضعیت این پروژه نماید و با توجه به موقعیت و سابقه اقتصادی این منطقه مشخص شود که آیا این پروژه در آن مکان با شیب و توپوگرافی که دارد، پاسخگو است یا خیر..

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر : اگر پروژه مجتمع فیروزه در خارج از شهر در فضایی بازتر و در دسترس مردم به صورت چند منظوره رفاهی، تفریحی و تجاری اجرا شده بود زوتر راه اندازی می‌شد و از نظر تجاری نیز پاسخگو بود.

گفتگو از مسعود دریابار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار