رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه به کسب 2 مدال برنز 2 نفره ۱۰۰۰ متر و ۲۰۰ متر علی اجاقی، قایقران کرمانشاهی اشاره کرد و گفت: عملکرد پنج قایقرانان کرمانشاهی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا خوب ارزیابی می‌شود.
کد خبر: ۵۱۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 19 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمد سهراب‌بیگ، اظهار داشت: عملکرد ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا خوب ارزیابی می‌شود.

رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه هیوا افضلی، فاطمه کرمجانی و سما یاسمی در بخش بانوان و علی اجاقی و محمدطاهر حسینی افشار در بخش آقایان، پنج قایقرانان کرمانشاهی اعزام شده به رقابت های قهرمانی آسیا بودند.

وی به کسب 2 مدال برنز 2 نفره یک هزار متر و ۲۰۰ متر علی اجاقی اشاره و بیان کرد: محمدطاهر حسینی‌افشار عنوان چهارم در چهار نفره یک‌هزار متر را کسب کرد.

سهراب‌بیگ به مقام‌های کسب شده هیوا افضلی در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: عنوان ششم در تک نفره ۲۰۰ متر، مقام پنجم در 2 نفره ۲۰۰متر، عنوان ششم در 2 نفره ۵۰۰ متر و مقام چهارم در چهار نفره، عنوان‌های کسب شده این ورزشکار کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود.

وی خاطرنشان کرد: فاطمه کرمجانی عنوان هشتم در تک نفره ۵۰۰ متر، مقام پنجم در 2 نفره ۲۰۰ متر، عنوان چهارم در چهار نفره ۲۰۰ متر و  مقام ششم در 2 نفره ۵۰۰ متر را از آن خود کرد و سما یاسمی نیز عنوان چهارم در 2 نفره ۵۰۰ متر جوانان را کسب کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار