سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر كرمانشاه گفت: تعداد 10 دستگاه تاكسي ون با علائم مشخصه جهت جابجايي رايگان زائران عتبات عاليات به مدت 10 روز در مكانهايي كه معاونت خدمات شهري تعيين مي كنند مستقر می شوند.
کد خبر: ۵۱۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 21 October 2017
سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک درباره تمهیداتی که برای حمل و نقل مراسم اربعین حسینی در نظر گرفته شده است، افزود: تعداد 3 دستگاه تاكسي نیز با علائم مشخص در ميدان امام حسين (ع) و ميدان امام خميني (ره) جهت راهنمايي زائران مستقر خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به فرا رسيدن ايام اربعين حسيني، سازمان تاكسيراني با تشكيل اكيپ هاي گشت مشترك  متشکل از نماینده  اداره تعزيرات حكومتي، بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، پليس راهور نسبت به تقويت و نظارت ويژه بر ترمينال ها و پايانه هاي مسافربري بر نحوه خدمات رساني تاكسيها اقدام و نظارت لازم و بهينه به عمل می آورد.

وی خاطر نشان کرد: با تشكيل گشت مشترك  سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور و هماهنگي دستگاه قضائي با خودروهاي بدون هويت كه در پايانه ها ايجاد مزاحمت مي كنند برخورد خواهد شد.

سلیمانی یادآورشد: در راستای نظارت و کنترل بر نحوه خدمات رسانی و نرخ  کرایه ها، اكيپ هاي گشت و بازرسي در ايام اربعين در وروديها و پايانه هاي مسافربري مستقر می شوند.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه همچنین گفت: براساس مصوبه کمیته بزرگداشت اربعین این سازمان، مقرر شده است به مناسبت ايام اربعين حسيني تعداد 1000 پرچم ويژه محرم  بر روي تاكسي ها و در ميادين ورودي شهر و پايانه هاي مسافربري نیز بنر خيرمقدم زوار نصب شود.

سلیمانی افزود: با توجه به  ورود زوار و در راستای ارئه کیفیت خدمات و نظارت هر چه بیشتر بر نحوه سرویس دهی تاکسیها پرسنل ستادی و اجرائی سازمان به صورت  شبانه روزی در پایانه ها و نقاط پرتردد و حساس شهر مستقر خواهند شد، ضمن اینکه  یک دستگاه امداد تاکسی رایگان نیز جهت ارائه خدمات به  زوار عتابت عالیات به صورت آماده باش در میدان آزادی مستقر خواهد شد.
 
وی تأکید کرد: همچنین در صورت  نیاز و موافقت كميته ستاد اربعين استان، يكي از خودروهاي واحد گشت و بازرسي در ايام اربعين در مرز خسروي مستقر می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار