نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه نیروهای مسلح علاوه بر اقتدار دفاعی دارای اقتدارقرآنی و فرهنگی هستند، گفت: دفاع از قرآن و اسلام وظیفه همگانی است و ملیت ایرانی با دیانت پیوند خورده است.
کد خبر: ۵۱۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 21 October 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل ازفارس آیت الله محمود محمدی عراقی، با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده ها"ودجا" که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم باید در همه ابعاد زندگی بشریت نفوذ پیدا کند و رفتار و کردار بشر باید قرآن گونه شود.

وی از نیروهای مسلح و دیگر سربازان و مدافعان این سرزمین به عنوان مدافعان قرآن کریم یاد کرد و ادامه داد: تنها وظیفه ما دفاع از کشور نیست، بلکه همه ما مدافعان قرآن کریم هستیم و سپاسگزاریم که به برکت جمهوری اسلامی، نور قرآن کریم در دورافتاده ترین نقاط تابیده و هر روز این فروغ قرآنی نورانی تر می شود.

به گفته نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، یکی از مهم ترین زیربنا و مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی، قرآن و امور معنوی است و این قدرت بی بدیل باید حفظ شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات این است که نشان دهیم نیروهای مسلح علاوه بر اقتدار دفاعی، اقتدار فرهنگی و قرآنی نیز دارند و این مهم را رونق خواهیم داد و به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

آیت الله محمدی عراقی اظهار داشت: ملیت ایرانی با دیانتش گره خورده است و بسیاری از اشعار و مفاهیم عرفای ما از مفاهیم قرآنی گرفته شده است و بسیاری از چهره های سرشناس جهان به برکت ادبیات ایران و اشنایی با مولانا و عرفای اسلامی به این دین مقدس ایمان آوردند.


گفتنی است، این دوره از مسابقات با عنوان دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در منطقه غرب و جنوب غرب کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و در هر رشته از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر و کمک هزینه سفرهای معنوی قدردانی شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار