حسن پیر کرمی در گفتگو با تابناک:
دبیر ستاد اربعین حسینی دالاهو گفت: حدود ۹۰ درصد از فعالیت‌های این ستاد توسط مردم و قشر مذهبی ارادتمند به آستان امام حسین(ع) انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 21 October 2017
حسن پیرکرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:  ستاد اربعین شهرستان دالاهو قصد دارد در توان خود با کمک مردم ولایت‌مدار این شهرستان، پذیرای زائران اربعین حسینی باشد.

وی خاطر نشان کرد:اجرای پروژه عظیم و خاص اربعین نیاز به کمک جمعی دارد که به دلیل نیاز به حمایت برخی ابزارها، دولت نیز در این مورد سهیم شده است، که در حال حاضر تمام دستگاه‌ها همکاری و مشارکت خوبی در حد توان خود برای بهتر اجرایی کردن این حرکت عظیم داشته‌اند.

دبیر ستاد اربعین شهرستان دالاهو گفت: براساس مطالعات صورت گرفته و مرور تجربیات گذشته، نیازهای زائران اربعین در چهار بخش اصلی اسکان، پذیرایی، حمل و نقل و فرهنگی تقسیم‌بندی شده است، لذا همشهریانی که تمایل دارند در فیض پذیرایی از زائران اربعین مشارکت کنند، می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را به‌صورت نقدی و غیرنقدی اهدا کنند.

پیرکرمی تصیح کرد:رمواد غذایی مورد نیاز شامل انواع گوشت قرمز و سفید، برنج، انواع حبوبات، شکر، رب گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی، نان، تخم‌مرغ، چای، قند، آب معدنی، ظروف یک‌بار مصرف و... از جمله اقلامی است که مردم می‌توانند در تامین آن مشارکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار