مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: بازنشستگان استان تا ۲۱ آبان فرصت دارند، ثبت نام کنند.
کد خبر: ۵۱۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 21 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،جلیل رحیمی، از آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه از ۲۲ مهر خبر داد و گفت: بازنشستگان تا ۲۱ آبان فرصت دارند برای ثبت نام این وام اقدام کنند.

 امسال، وام ضروری کم بهره به مبلغ ۴ میلیون تومان در ۱۲ مرحله از سوی بانک صادرات به ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری اعطا می شود که بازنشستگان استان کرمانشاه را نیز شامل خواهد شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه افزود: وام ضروری بازنشستگان وام قرض الحسنه است و فقط سالانه ۴ درصد کارمزد به آن تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه است و ماهانه ۱۲۰ هزار تومان از مستمری وام گیرندگان کسر می شود. اولویت پرداخت نیز با وام با افرادی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده اند.

رحیمی ادامه داد: همچنین وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق در صورت تایید فرم درخواستی از سوی مدیریت صندوق بازنشستگی در استان، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه تاکید کرد: شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه متقاضیان وام، برای ثبت نام ضروری است.

وی گفت: بازنشستگان کشوری استا کرمانشاه تا ۲۱ آبان امسال فرصت دارند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir نسبت به ثبت نام وام ضروری اقدام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار