کرمانشاه- رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران معلول کرمانشاهی از توانمندیهای بالایی برخوردار هستند و همواره در میادین داخلی و خارجی مدال آور بوده‌اند.
کد خبر: ۵۱۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 21 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،عزت الله پرنیان، اظهار داشت: در هفته پاراالمپیک که از ۲۲مهر ماه آغاز و تا ۲۸ ادامه دارد، مراسم مختلفی در استان برگزار شده است.

 پرنیان افزود: برگزاری جشن پارا المپیک با حضور معلولان و جانبازان در مجموعه ورزشی حضرت عباس (ع)، اجرای طرح استعداد یابی با حضور سر کلاسبند فدراسیون و با شرکت 
۸۰ متقاضی، غبار روبی مزار شهدا، اجرای برنامه های ورزشی به صورت گروهی با شرکت معلولان و توزیع وسایل ورزشی از جمله برنامه های انجام شده تا به امروز است.

وی تصریح کرد: ورزشکاران معلول کرمانشاهی از توانمندیهای بالایی برخوردار هستند و همواره در میادین داخلی و خارجی جزو مدال آوران بوده اند.

پرنیان با اشاره به اینکه ورزشکاران عضو این هیات هم اکنون در ۱۶رشته ورزشی هم چون فوتبال هفت نفره، دو و میدانی و بوچیا مشغول فعالیت هستند، افزود: پنج ورزشکار این هیئت شامل شهلا بهروزی راد در رشته قایقرانی، مهران نکویی مجد در پرتاب دیسک، فرهاد کهریزی در دو ۲۰۰متر، محمد خالوندی در پرتاب نیزه وعلی الفت نیا در دو ۱۰۰و ۲۰۰متر موفق شده اند سهمیه حضور در بازی های برون مرزی جاکارتا را بدست آورند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار