رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور 2 قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کانوپولوی ایران، برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 21 October 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از ایرنا،محمد سهراب بیگ اظهار کرد: محمدصدیق حشمتیان و امیرمحمد فتاح پور قایقرانان کرمانشاهی هستند که به عضویت تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان ایران درآمده اند.

وی تصریح کرد: تیم ملی کانوپولوی مردان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا آماده می کنند.

سهراب بیگ ادامه داد: این رقابت ها قرار است آذر ماه امسال با حضور تیم های آسیایی به میزبانی کشور مالزی برگزار شود.

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه افزود: به همین منظور اردوی ملی پوشان ایران برای حضوری قدرتمندانه در رقابت های قهرمانی آسیا از امروز (29 مهر) آغاز شده است.

وی گفت: این اردو به مدت 2 هفته در دریاچه آزادی تهران و زیرنظر کادر فنی ادامه پیدا می کند.

سهراب بیگ خاطرنشان کرد: هشت ملی پوش از چهار استان کشور در اردوی تیم ملی کانوپولوی مردان ایران حضور دارند.

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه همچنین از اشکان صیادی به عنوان سرمربی و مصطفی حق جو به عنوان کمک مربی تیم ملی کانوچولوی مردان ایران یاد کرد.

وی در پایان با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی فتاح پور و حشمتیان گفت: هردوی آن ها جزو بازیکنان ثابت تیم ملی به حساب می آیند و می توانند در موفقیت کشورمان نقش موثری ایفا کنند.

هم اکنون 145 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات قایقرانی استان کرمانشاه به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند و این هیات با داشتن 15 ملی پوش و اردونشین در تیم های مختلف قایقرانی یکی از قطب های کشور محسوب می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار