حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمانشاه ؛ در دیدار با مسوولین و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و دست اندرکاران هیاتهای ورزشی استان گفت: با توجه به حساسیت موضوع جوانان و ورزش،مسوولیت بسیار مهمی بر عهده شما کارکنان این اداره کل است.
کد خبر: ۵۱۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 22 October 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه حضرت آیت علما با اشاره به اینکه، جوانان سرمایه هر کشور هستند افزود: بیشتر برنامه دولت ها در خصوص مسکن،ازدواج،اشتغال و... برای همین قشر است و به این قشر بر میگردد.

 امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد :نسل جوان از صدر اسلام تا کنون در همه دوره ها مورد توجه بوده است ضرورت دارد با حساسیت خاصی برنامه های مرتبط با این قشر برنامه‌ریزی گردد. 

وی افزود:نسل جوان انقلابی ما چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن نقش زیادی در استحکام نظام داشته اند. 

حضرت آیت الله علما بیان کرد:ذات و جنس جوانهای ما خوب و از نظر صداقت،امانت،درستی و... بهترین جوانان دنیا هستند. وی ورزش را از بهترین راههای جذب جوانان ورزش دانست و 

افزود : ورزش با جاذبه زیادی که دارد، بهترین ابزار بزای جذب جوانان است. نماینده ولی فقیه در استان در ادامه توسعه ورزش های سنتی و ریشه دار را یکی دیگر از اقداماتی است که بایدمورد توجه ورزش و جوانان باشد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته تربیت و بدنی و ورزش گفت:جامعه ورزش استان پرداختن به مسایل جوانان و ورزش را به دقت و با حساسیت راهبردی و پشتیبانی می کند.

 وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش نیازمند حمایت سایر دستگاهها هستیم افزود:در این زمینه نیازمند یک هم افزایی جدی تری هستیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین با تقدیر از رهنمودهای ارزشمند و حمایت های معنوی نماینده معزز ولی فقیه در استان اظهار امیدواری کرد این اداره کل بتواند در سایه این حمایت ها به وظایف خود به خوبی عمل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار