استاندار کرمانشاه گفت: با این رویه ها که برخی مدیران در پیش گرفته اند اشتغال ایجاد نمی شود.
کد خبر: ۵۱۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 22 October 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزرای تابناک،مهندس  هوشنگ بازونداستاندار کرمانشاه، صبح امروز در بیست و ششمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت:امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید و اشتغال نامگذاری شده است و تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی در قبال تحقق این شعار دارای مسؤولیت هستند و هیچ دستگاهی نمی تواند در این زمینه از خود رفع مسئولیت کند.

 وی خاطر نشان کرد: اگر دستگاهی از اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شانه خالی می کند، دستگاه ها این موارد را به شکل مکتوب اعلام کنند تا به معاون اول رییس جمهور منعکس کنیم.

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرکسی مدیر می شود باید ریسک پذیر باشد و نباید به بهانه احضار توسط نهادهای نظارتی از تسهیل گری و رفع موانع تولید امتناع کنند. این بهانه ها قابل پذیرش نیست زیرا دستگاه های نظارتی هم حامی رونق تولید و اشتغال هستند.

بازوند تصریح  کرد:سیاست یک بام و دو هوای برخی مجموعه ها و سازمان ها در استان قابل قبول نیست. همان مساعدت هایی که در استان هایی مانند اراک و اصفهان در قبال صنعتگران صورت می گیرد در کرمانشاه نیز باید انجام شود.

 وی اقزود:روند اعمال قانون و مقررات در همه کشور برای تولیدکنندگان باید یکسان باشد. برخی مجموعه ها می خواهند این قانون را تنها برای کارآفرین کرمانشاهی اعمال کنند که این رویه قابل قبول نیست.

به گفته این مسئول: بانک های استان باید همچون بانک های دیگر استان ها، به کارآفرینان کمک کنند تا به تولید ادامه دهند و شاهد بیکاری جوانان نباشیم.

بازوند تاکید کرد:تولیدکنندگان در کشور و استان در رکود به سر می برند، همه باید کمک کنند تا واحدهای تولیدی از این شرایط عبور کنند و شاهد رونق تولید باشیم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار