برنامه های هفته بسیج دانش آموزی شهرستان در نشست هماهنگی و پشتیبانی حوزه بسیج دانش آموزی باحضور مدیر آموزش و پرورش و فرمانده سپاه پاوه تشریح شد.
کد خبر: ۵۱۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 22 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه، مختار برزگرفرد مدیرآموزش و پرورش پاوه در این نشست به تعامل مثبت و تنگاتنگ آموزش و پرورش با سپاه اشاره کرد و افزود: رنگ آمیزی 15 مدرسه در طرح هجرت، تعمیر و تجهیز 40 چشمه سرویس بهداشتی مدارس توسط سپاه در سال تحصیلی گذشته، هماهنگی و همکاری در اعزام دانش آموزان به اردوی اهیان نور و... از مواردی است که موید این تعامل سازنده است.

وی به برگزاری گفتمان های تربیتی سیاسی برای دانش آموزان با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید علاوه بر تجهیز 14 مدرسه به تابلو اعلانات، با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی و امور تربیتی گفتمان های تربیتی سیاسی برای دانش آموزان برگزار می شود.

سعید بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه نیز به سخنرانی اخیر رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان اشاره کرد و گفت: آمریکا کشوری است که باخشونت زاده شده و همواره به صورت 
مستقیم و غیرمستقیم در جنگ با دیگر کشورها بوده است و درنتیجه تعامل و نزدیکی با آن، به آرمان ها انقلاب آسیب وارد کرده است.

جهانگیر باباویسی فرمانده بسیج دانش آموزی نیز به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برگزاری روز بسیج دانش آموزی، برنامه پدافندغیرعامل، جلسه هم اندیشی واحدهای پیشگام و نخبگان علمی و ورزشی با امام جمعه و فرماندار، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از دانش آموزان بسیجی از جمله فعالیت هایی است که از یکشنبه هفته آینده اجرا می شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار