مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر و کلیایی گفت: هم اکنون مجتمع خوابگاهی کمیته امداد شهرستان سنقر میزبان ۴۵ دانش‌آموز نیازمند است.
کد خبر: ۵۱۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 22 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه، مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر گزارشی از اسکان دانش آموزان تحت حمایت در مجتمع خوابگاهی این 
شهرستان ارائه کرد.

صفدر امجدیان، مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر بابیان اینکه دانش آموزان نیازمند هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مجتمع خوابگاهی این نهاد مستقرشده‌اند، گفت: دانش آموزان اسکان داده‌شده در این خوابگاه در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم تحصیل می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این دانش آموزان از میان خانواده‌های مددجو ساکن در مناطق دورافتاده و روستایی که امکان ادامه تحصیل در محل سکونت برای آنان فراهم نبوده شناسایی‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی دانش آموزان مددجوی ساکن در خوابگاه‌های شبانه‌روزی کمیته امداد از برنامه‌های متنوع تربیتی، فرهنگی و پرورشی بهره‌مند می‌شوند، تأکید کرد: تشکیل کلاس‌های تقویتی، ارائه مشاوره‌های تحصیلی، اعزام دانش آموزان به اردوها، برگزاری کلاس‌های آموزشی و تخصصی قرآن، احکام، فنی و ورزشی و ارائه مدارک معتبر به دانش آموزان ساکن در خوابگاه‌ها از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مجتمع خوابگاهی کمیته امداد شهرستان سنقر به شمار می‌رود.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با یادآوری اینکه خوابگاه دانش‌آموزی کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته میزبان ۵۶ دانش‌آموز مددجو بود، عنوان کرد: ۷۲ میلیون تومان در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ برای اسکان و ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان نیازمند سنقری در مجتمع خوابگاهی سرمایه‌گذاری شده است.

صفدر امجدیان همچنین به موفقیت‌های تحصیلی و علمی دانش آموزان مستعد و کوشای خوابگاه‌های شبانه‌روزی کمیته امداد شهرستان سنقر اشاره کرد و ادامه داد: دو دانش‌آموز ساکن در مجتمع خوابگاهی سنقر در کنکور سراسر امسال به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور راه یافتند.

امجدیان بیان کرد: هدف اصلی از هدایت مددجویان به خوابگاه‌های شبانه‌روزی ارتقاء وضعیت علمی و تحصیلی، جلوگیری از ترک تحصیل و مهاجرت آنان به شهرها است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار