مدیر پایانه‌های حمل‌ونقل شهرستان قصرشیرین گفت: ۱۷ گیت گذرنامه دونفره در پایانه مرز خسروی در حال راه‌اندازی و نصب است.
کد خبر: ۵۱۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 22 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،امین حیدریان، با اشاره به اینکه پایانه مرز خسروی بزرگترین پایانه ایران و خاورمیانه است اظهار داشت: در شرایط کنونی به منظور ارائه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی 17 گیت گذرنامه دونفره در پایانه مرز خسروی در حال راه‌اندازی و نصب است.

مدیر پایانه‌های حمل‌ونقل شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه این پایانه در زمینی با وسعت 10 هکتار در سال 77 احداث و اواخر سال 80 به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت گفت: پایانه مرز خسروی دو سالن ورود و خروج مجزا دارد.

حیدریان با بیان اینکه محل تمام ادارات مستقر در داخل سالن‌ها جانمایی شده است افزود: هر اداره‌ای که با مرز ارتباط دارد می‌تواند داخل این ساختمان کارهای مربوط به زائران اربعین حسینی را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه این پایانه دارای 14 هزار متر مربع زیربنا است عنوان کرد: تعداد 100 چشمه سرویس بهداشتی در داخل سالنهای پایانه مرز خسروی وجود دارد و 100 چشمه سرویس بهداشتی نیز در حال ساخت است که تا هفته آینده آماده بهره‌برداری و استفاده برای زائران اربعین حسینی است.

مدیر پایانه‌های حمل‌ونقل شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه از مجموع این 100 سرویس بهداشتی 50 سرویس بهداشتی در داخل خاک ایران و 50 سرویس نیز در داخل خاک عراق در حال احداث است بیان کرد: کل کاربران داخل سالنهای پایانه برای مهر پاسبورتها 56 نفر است و تمامی وسایل داخلی و تجهیزات از جمله کامپیوتر، پاسبورت‌خوان خریداری شده است.

وی از افتتاح یک مخزن آب 75 هزار لیتری در چند روز آینده در پایانه مرز خسروی خبر داد و اظهار کرد: یک برج نوری 18 چراغه نیز با ارتفاع 40 متر در داخل پایانه نصب و راه‌اندازی شده است.

حیدریان با بیان اینکه تمامی دوربینهای مدار بسته داخل مجموعه پایانه مرز خسروی نصب و راه‌اندازی شده است بیان کرد: کل ساختمان پایانه به منظور زیباسازی شست‌وشو داده شده و بهترین فضای سبز در این مجموعه فراهم شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار