دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: تیم کشتی جوانان استان که در رقابت های قهرمانی کشور حضور یافته بود در نهایت به مقام پنجمی این رقابت ها رضایت داد.
کد خبر: ۵۱۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 22 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا؛منصور کیانی اظهار کرد: در مسابقات  قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، 10 تیم اول کشور حضور داشتند و در قالب 2 گروه پنج تیمی با یکدیگر رقابت کردند.

وی ادامه داد: تیم کرمانشاه در گروه دوم با تیم های توابع تهران، لرستان، خراسان رضوی و گیلان همگروه شد و پس از انجام مسابقات مقدماتی در رده سوم قرار گرفت.

کیانی افزود: تیم کرمانشاه در مسابقه اول خود با حساب 9 بر یک مقابل توابع تهران و در مسابقه دوم برابر لرستان با حساب 6 بر 4 نتیجه را واگذار کرد.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: تیم جوانان استان مسابقه سوم خود را برابر خراسان رضوی برگزار و با حساب هشت بر 2 پیروز شد، این تیم در مسابقه چهارم نیز 9 بر یک
گیلان را از پیش رو برداشت تا در نهایت به مقام سوم دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: تیم کرمانشاه با ایستادن بر سکوی سوم برای کسب مقام پنجم یا ششم به مصاف همدان تیم سوم گروه اول رفت و توانست با برتری 6 بر 4 مقام پنجمی را از آن خود کند.

کیانی گفت: تیم های توابع تهران، مازندران، تهران و لرستان نیز به ترتیب در رتبه های اول تا چهارم قرار گرفتند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین در خصوص مسابقات انفرادی نیز گفت: از 10 کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها چهار نفر آن ها موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی تصریح کرد: در وزن 61 کیلوگرم مهدی حسن آبادی، در وزن 70 کیلوگرم علیرضا مرادی، در وزن 86 کیلوگرم محمدرضا مرادیان و در وزن 92 کیلوگرم نیز محمدرضا قیاسی صاحب مدال برنز شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار