مدیرعامل کشتارگاه صنعتی زاگرس به بدهکاری 160 میلیون تومانی اشاره کرد و گفت: این واحد 13 سال است تعطیل است.
کد خبر: ۵۱۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 22 October 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، علی فوائدی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل  وتولید کار که در استانداری برگزار شد، گلایه‌ها وانتقادات خود را در جمع مسؤولان مطرح کرد.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی زاگرس با انتقاد به نحوه برگزاری ستاد تسهیل در دوره استاندار قبلی، اظهار داشت: در دور قبلی استاندار 90 درصد از جلسات ستاد تسهیل  بدون حضور استاندار برگزار می‌شد.

وی در طرح مشکل واحد صنعتی کشتارگاه زاگرس، گفت: مشکل ما اختلاف‌ظر در خصوص بدهی معوق با بانک ملی و بانک کشاورزی است که بارها در جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی مطرح و بررسی شده است، اما مشکل هنوز بر سر راهش باقی است و حتی موضوع به مراجع قضایی ارجاع شده است وبا وجود گرفتن وکیل هنوز مشکل حل نشده است.

فوائدی با اشاره به مشکلات واحد کشتارگاه صنعتی، افزود: در دوره استانداران گذشته  بیش از 50 جلسه برای تعیین تکلیف سلاخ‌ها و کارگران واحد دام برگزار شد که بی‌نتیجه ماند.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی زاگرس به شکایت دامپزشکی، بهداشت و واحد نظارتی از این واحد اشاره و بیان کرد: با ارائه  33 تخلف مقام قضایی حکم پلمپ این واحد را داده است.

وی به بدهکاری 160 میلیون تومانی اشاره و بیان کرد: این واحد 13 سال است تعطیل است.

فوائدی خواستار بازدید از واحد کشتارگاه صنعتی زاگرس شد که با موافقت استاندار قرار است از این واحد بازدید و در حد امکان رفع مشکل شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار