مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: کلاس‌های پایگاه فراغت( ایستگاه معرفت) ویژه آقایان در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 22 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،معصومه حسنی‌خونسار ، اظهار داشت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان به کمک اداره‌کل ورزش وجوانان پایگاه فراغت( ایستگاه معرفت) ویژه آقایان برگزار می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: کلاس‌های خدا‌شناسی و تدبر در قرآن کلاس‌های ثابت این پایگاه است.

به گفته وی، نشست‌های کتابخوان، نقد کتاب و فیلم، آشنایی با مفاخر کرمانشاهی، آشنایی با فرق و ادیان، روابط دختر و پسر و ازدواج، اقتصاد مقاومتی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، جنگ نرم در قرآن، کرسی آزاداندیشی، روش مطاله و نقد، معرفی سیرهای مطالعاتی، طب سنتی ویژه مطالعه، تاریخ معاصر و درس اخلاق از دیگر کلاس‌ها است.

حسنی‌خونسار مکان برگزاری کلاس‌های کتابخوانی و مطالعاتی را اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه(امیرکبیر) عنوان کرد و گفت: این کلاس‌ها با برنامه‌های ورزشی و اردوهای داخل و خارج از استان همراه است.

این مسؤول مهلت ثبت‌نام در پایگاه فراغتی را تا سوم آبان‌ماه اعلام و بیان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام اولیه نام، نام‌خانوادگی، سن و تحصیلات خود را به شماره تماس 09187390737(تلگرام) پیامک کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار