رئیس دانشگاه علوم پزشکی از حمایت وزیر بهداشت در راستای تقویت و توسعه این دانشگاه خبر داد و گفت: پیگیر تامین تجهیزات بیمارستان‌های قصر‌شیرین و خسروی در خصوص اربعین‌ هستیم.
کد خبر: ۵۱۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 24 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمود‌رضا مرادی ، اظهار داشت: روز گذشته همراه و معاونان درمان، بهداشت و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هاشمی وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی‌، صدرالسادات، رئیسی، جان‌بابایی معاونان توسعه، بهداشت و درمان وزارت بهداشت و مدیر‌کل منابع انسانی و رئیس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان دیداری داشتیم.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، پیگیری تامین تجهیزات بیمارستان‌های قصر‌شیرین و خسروی در خصوص اربعین‌، تجهیز تمامی بیمارستان‌های استان‌، جذب نیروی انسانی‌، جذب اعتبارات لازم در حوزه‌های مختلف‌، جذب متخصص برای استان‌، جذب پزشک برای طرح پزشک خانواده‌، پیگیری ساخت بیمارستان‌های جدید‌، پیگیری تصویب طرح‌های احداثی جدید در کمیسیون ماده ۲۳‌، جذب اعتبارات phc خانواده و HIV‌، احداث زنجیره سرد و... از جمله مسائلی بود که در این نشست برررسی شد.

وی از حمایت وزیر بهداشت از تقویت و توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و گفت: وزیر بهداشت حمایت خود را از این دانشگاه اعلام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار