مسلم الماسی در گفتگو با تابناک:
دادستان شهرستان پاوه از پلمپ و تخلیه یک باب منزل مسکونی و دستگیری دو نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در شهرستان پاوه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 02 November 2017
مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری تابناک اظهار داشت :حسب گزارشات مردمی در یکی از روستاهای بخش مرکزی پاوه به دادستانی مبنی بر فعالیت معتادین و خرده فروشان مواد مخدر موضوع سریعا در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی افزود :خوشبختانه با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان پاوه سریعا پس از تحقیق و بررسی موضوع، دستور قضایی صادر شد و منزل مسکونی مورد نظر که در آن اقدام به توزیع مواد مخدر میگردید تخلیه و پلمپ شد و با مجوز ماده ۱۳ از قانون اصلاح قانون مبارزه با موادمخدر به نفع دولت ضبط خواهد شد.

دادستان شهرستان پاوه با بیان اینکه در دو عملیات همزمان دو نفر دستگیر شده اند گفت : پس از اقدامات پلیسی انجام شده یک دستگاه خودروی پراید مرتبط با این منزل مسکونی که حاوی مقادیری از انواع مخدرها ۲۷ گرم هروئین ، ۲ گرم شیشه ،۱۰ سانت گل ،شش عد پایپ و یک دستگاه ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر توسط اکیپ ویژه ای در ایست و بازرسی سریاس کشف شد.

مسلم الماسی با بیان اینکه طرح جدید و ضربتی برای مقابله و نابودی واقعی فروش مواد مخدر در دستور کار قرار دارد به شهروندان گفت : از شهروندان محترم شهرستان پاوه انتظار داریم با احساس مسئولیت در مقابل همشهریانشان اخبار و اطلاعات موثق خود را،در رابطه باتوزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان بی واسطه و مستقیم به دادستانی اعلام نمایند و مطئمن باشند هویت و مشخصات گزارش دهندگان محفوظ و به هیچ عنوان مشخص نمی شود.

دادستان شهرستان پاوه در پایان اظهار داشت : از بزرگان و ریش سفیدان شهرستان، والدین جوانان و ازهمه مهمتر فرهنگیان محترم توقع داریم با جوانان شهر و دیار خود رفیق و همراه باشند،عواقب و خطرات و نهایتا نابودی ورود در وادی مواد مخدر را به جوانان گوش زد کنند.تاشاهد پرپر شدن و تباهی جوانان این دیار و این مرز و بوم، که بواقع سرمایه ملی کشورما هستند،نباشیم.

گفتنی است دادستان شهرستان پاوه در اقدامی ارزشمند اقدام به تشکیل کانال تلگرامی تحت عنوان مطالبات عمومی مردم شهرستان پاوه با آدرس @dadsetanipaveh   کرده است و به صورت مستقیم پیگیر مطالبات مردمی می باشد.

گفتگو : فرهاد صالحی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار