سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت: روزانه یک‌هزار و 400 زائر اربعین توسط 10 دستگاه تاکسی‌ون به صورت رایگان در کرمانشاه جابه‌جا می‌شوند.
کد خبر: ۵۲۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 07 November 2017
 سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک اظهار داشت: اکیپ‌های گشت مشترک متشکل از نماینده اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، پلیس راهور با هماهنگی دستگاه قضائی در ورودی‌های ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری در راستای ارتقای خدمات‌رسانی برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی بر نحوه خدمت‎رسانی و نرخ  کرایه‎ها، نظارت دارند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه 10 دستگاه تاکسی‌ون به علائم مشخص از ابتدای طرح اربعین در مکان‌هایی تعیین شده از سوی معاونت خدمات شهری اقدام به جابه‎جایی رایگان زائران اربعین می‌کنند، افزود: این تعداد تاکسی‌‌های ون روزانه در حدود یک‌هزار و 400 مسافر و زائر را جابه‌جا می‌کند.

وی به استقرار پنج دستگاه تاکسی با علائم مشخص در میدان امام حسین(ع) و میدان امام خمینی‌(ره) برای راهنمایی زائران اشاره و بیان کرد: یک دستگاه امداد تاکسی رایگان نیز در راستای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در میدان آزادی مستقر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار