مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور از مهرماه امسال آغاز شده و کاروان های دانش آموزی در این مدت تاکنون از مناطق مختلف دیدن کرده اند.
کد خبر: ۵۲۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 08 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان ،سرهنگ علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی، راهیان نور گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازدید هشت هزار دانش آموز کرمانشاهی از یادمان های دفاع مقدس غرب کشور خبر داد گفت: اعزام دانش آموزان پس از مراسم اربعین دوباره انجام می گیرد.
 
وی ادامه داد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور از مهرماه امسال آغاز شده و کاروان های دانش آموزی در این مدت تاکنون از مناطق مختلف دیدن کرده اند.
 
به گفته مسئول سازمان اردویی، راهیان نور گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، یادمان های مطلع الفجر، قصرشیرین، پاوه، مرصاد و بازی دراز از جمله مناطق بوده که دانش آموزان کرمانشاهی به آن اعزام شده اند.
 
سرهنگ یوسفی راد، با بیان اینکه هدف از اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی آشنایی نسل جوان با رشادت های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: نسل جوان از این طریق با از خودگذشتگی های شهدا آشنا می شوند.
 
وی اضافه کرد: ولایت پذیری جوانان و نسل امروز موجب ادامه راه شهدا خواهد بود و نسل جوان امروز می تواند با الگو قرار دادن شهدا افتخارآفرین باشند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار