معاون اجرایی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کنترل و نظارت شبانه‌روزی گشت‌های مشترک بر بازار، موسسات حمل و نقل مسافربری درون و برون شهری و همچنین پایانه‌های مسافربری در کرمانشاه در بازگشت زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 12 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جلال عزتی، از کنترل و نظارت شبانه‌روزی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه‌های نظارتی بر بازار، موسسات حمل و نقل مسافربری درون و برون شهری و همچنین پایانه‌های مسافربری در کرمانشاه خبر داد.

معاون اجرایی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: این مهم با هماهنگی مدیرکل تعزیرات حکومتی و به منظور آرامش در بازار در راستای برگشت زوار انجام می‌شود و به‌طور شبانه‌روزی تا برگشت تمامی زوار ادامه دارد.

*بازرسی و نظارت بر رستوران‌، هتل و محل‌های پخت غذا در مسیر زوار اربعین

وی افزود: این معاونت به همراه بازرسان سازمان صنعت‌، معدن و تجارت از تعدادی رستوران و هتل و... بازدید کرده و در رابطه با وضعیت بهداشت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تذکراتی را ارئه داده است.

عزتی با اشاره به بازدید از موکب‌ها، تصریح کرد: از تعدادی موکب و نحوه پذیرایی از زوار اربعین حسینی در مسیر استان بازدید به عمل آمده و ضمن قدردانی از زحمات آنان مواردی را در خصوص رعایت بهداشت و نحوه نگهداری از تغذیه‌های ارائه شده به زوار ارائه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار