معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: در چهار سال اخیر به اندازه 12 سال قبل از آن تجهیزات در بخش درمان تامین اجتماعی اضافه شده است.
کد خبر: ۵۲۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 12 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به  نقل از ایسنا، دکتر مهدی درخشان در آیین معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه که امروز (21 آبان) برگزار شد، اظهار کرد: در چهار سال گذشته اقدامات خوبی در راستای تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی خصوصا در حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم صورت گرفته است.

وی احداث هفت بیمارستان و 26 مرکز درمانی جدید را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: پنج بیمارستان و 35 مرکز درمانی نیز در دست احداث داریم.

به گفته این مسئول، تعدادی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز در دست مطالعه هستند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پیشرفتی که در حوزه تجهیزات پزشکی در این سال‌ها صورت گرفته، یادآوری کرد: تجهیزاتی که در این چهار سال اضافه شده معادل 12 سال قبل از آن است که بین استان‌های سراسر کشور توزیع شده است.

درخشان خاطرنشان کرد: البته انتظارات و حق بیمه شدگان بسیار بیشتر از این میزان است.

وی از توسعه ساختارهای الکترونیکی در تامین اجتماعی هم خبر داد و افزود: ارتقا سیستم HIS تامین اجتماعی از جمله اقدامات انجام شده در حوزه خدمات الکترونیکی است که کار بسیار بزرگی بود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی حذف دفترچه از مراکز ملکی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و یادآوری کرد: دفترچه در مراکز غیرملکی نیز به تدریج حذف خواهد شد. این کار به صورت پایلوت ابتدا در استان یزد انجام شد و اکنون در سه استان گیلان، مازندران و اصفهان  در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح نظام جامع ارجاع نیز که یکی از زیربناهای تحول در حوزه سلامت و گامی برای جلوگیری از هدررفت هزینه‌ها است که با جدیت دنبال می‌شود و تلاش می‌کنیم همه مراکز را به هم متصل و در نهایت این زنجیره را به مراکز فوق تخصصی وصل کنیم.

درخشان تاکید کرد: هیات مدیره‌ای کردن بیمارستان‌ها نیز از دیگر اقدامات خوبی بود که در این مدت انجام شد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از پیگیری جدی برای اجرای پرونده‌های الکترونیکی و همچنین راه‌اندازی گایدلاین‌ها خبر داد و عنوان کرد: ارتقا هتلینگ مراکز بیمارستانی نیز یا به 
مراحل پایانی رسیده و یا در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد، با انجام این اقدامات بیمه شدگان در مراکز ملکی و غیرملکی تامین اجتماعی از خدمات خوبی بهره‌مند شوند.

درخشان در ادامه حوزه درمان تامین اجتماعی کرمانشاه را حوزه‌ای مطمئن و بدون حاشیه دانست که در این خصوص بین استان‌های کشور کم نظیر است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از آمادگی برای همکاری در حوزه درمان تامین اجتماعی کرمانشاه خصوصا راه‌اندازی مراکز درمانی تامین اجتماعی در پاوه و جوانرود خبر داد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار